Haal samen meer uit je UiTPAS met de UiTPAS-app
In de UiTPAS-app zitten alle voordelen van je UiTPAS handig bij elkaar - van punten sparen tot omruilen. Je fysieke kaart? Die hoef je niet meer op zak te hebben.
Bedankt dat u gebruik maakt van UiTPAS Middenkust.
UiTPAS Middenkust maakt deel uit van het overkoepelend initiatief ‘UiTPAS’. Dit is een participatiebevorderend project van de Vlaamse overheid in samenwerking met steden en gemeenten uit Vlaanderen en Brussel. Zoals elke lokale UiTPAS functioneert UiTPAS Middenkust als een spaar- en voordelenprogramma voor iedereen die deelneemt aan het openbare vrijetijdsleven (cultuur, sport, jeugd, recreatie, ...). Tevens wordt de pas gebruikt voor de toekenning van financiële kortingen voor mensen die recht hebben op een kansentarief.
Algemene realisatie, coördinatie en eigendom van UiTPAS zijn in handen van publiq vzw, die als non-profitorganisatie handelt in opdracht van de Vlaamse overheid (Henegouwenkaai 41 - 43, 1080 Molenbeek, ondernemingsnummer 0475.250.609, tel: 02/551 18 70, fax: 02/551 18 99, e-mail: info@UiTPAS.be, www.uitpas.be).
Voor UiTPAS Middenkust gebeurt de uitbating door de betrokken steden en gemeenten. Dit betreffen: stad Gistel, stad Oostende, stad Oudenburg, gemeente Bredene, gemeente Ichtegem en gemeente Middelkerke. De lokale besturen sluiten overeenkomsten met lokale vrijetijdsorganisatoren (UiTPAS-
partners), die UiTPAS Middenkust accepteren als spaar- en voordelenkaart. Voor alle vragen in verband met het gebruik van uw UiTPAS Middenkust kunt u de helpdesk contacteren via uitpas@bredene.be, uitpas@gistel.be, uitpas@ichtegem.be, uitpas@middelkerke.be, uitpas@oostende.be, uitpas@oudenburg.be of info@uitpasmiddenkust.be.
Op het gebruik van UiTPAS zijn gebruiksvoorwaarden van toepassing.
De gebruiksvoorwaarden voor de UiTPAS zijn samengesteld uit:
Onderliggende bepalingen vormen de lokale gebruiksvoorwaarden voor UiTPAS Middenkust. Door het gebruik van uw UiTPAS stemt u in met het geheel van zowel de algemene als specifieke lokale gebruiksvoorwaarden. Bovendien is op elk gebruik van uw UiTPAS het privacybeleid UiTPAS van
toepassing.
Bij tegenstrijdigheid tussen bepalingen van de algemene gebruiksvoorwaarden en deze van specifieke en/of lokale gebruiksvoorwaarden hebben de algemene gebruiksvoorwaarden voorrang op de specifieke en/of lokale gebruiksvoorwaarden.
Deze gebruiksovereenkomst bevat de lokale voorwaarden voor een correct gebruik van uw UiTPAS Middenkust en alle hieraan verbonden diensten. Als gebruiker van een UiTPAS Middenkust gaat u akkoord met deze voorwaarden. U wordt in deze gebruiksovereenkomst verder aangeduid als ‘de
gebruiker’, ‘de pashouder’ of eenvoudigweg ‘u’.
Deze gebruiksovereenkomst is ter beschikking bij aanvraag van een UiTPAS Middenkust. We raden u aan om dit document aandachtig door te lezen. Na aanvraag van een UiTPAS Middenkust ontvangt u een e-mail die u doorverwijst naar een pagina waar u de privacyverklaring ook online kunt
raadplegen. Door uw UiTPAS daadwerkelijk in gebruik te nemen, gaat u akkoord met de algemene voorwaarden. Wij gaan er daarbij van uit dat u alle praktische informatie met betrekking tot UiTPAS leest en begrijpt.
De algemeen geldende gebruiksvoorwaarden voor UiTPAS kunnen altijd gewijzigd worden door publiq vzw. Ook kunnen de lokale gebruiksvoorwaarden altijd aangepast worden door de steden en gemeenten van UiTPAS Middenkust . Bij wijzigingen is de nieuwe versie van de gebruiksovereenkomst
van kracht vanaf dertig dagen na datum van publicatie. Alle meldingen over eventuele wijzigingen en de publicatie van gewijzigde gebruiksvoorwaarden verlopen voor de algemene gebruiksvoorwaarden via www.UiTPAS.be en voor deze lokale gebruiksvoorwaarden via www.uitpasmiddenkust.be.
UiTPAS Middenkust is een spaar- en voordelenprogramma voor iedereen die deelneemt aan vrijetijdsactiviteiten, aangeboden door de lokale besturen, organisaties en verenigingen uit de UiTPAS-regio Middenkust. Met een persoonlijke UiTPAS Middenkust kunt u punten sparen en omruilen voor
voordelen zoals een korting, een gratis deelname, een cadeau of een gadget. Mensen die in aanmerking komen voor een UiTPAS Middenkust met kansentarief hebben automatisch recht op een reductietarief.
U kunt in heel Vlaanderen en Brussel punten sparen bij effectieve deelname aan een vrijetijdsactiviteit van een UiTPAS-partner. Om een punt te sparen, houdt u de UiTPAS-kaart tegen de aangeduide plaats op de UiTPAS-lezer. Deze elektronische lezer kan verschillende vormen aannemen (elektronische
spaarzuil, mobiele telefoon, NFC-lezer, QR-code…). Per deelname spaart u één UiTPAS-punt. Op sommige plaatsen kunt u elke week één punt sparen, op andere plaatsen dagelijks en nog elders enkel tijdens specifieke evenementen.
Punten kunt u in heel Vlaanderen en Brussel bij UiTPAS-partners omruilen tegen allerlei voordelen, voor
zover deze voorradig zijn. Een overzicht van alle plaatsen binnen UiTPAS-regio Middenkust waar u
punten kunt sparen en omruilvoordelen kunt verkrijgen, vindt u op de website
www.uitpasmiddenkust.be. Voor het gebruik van UiTPAS Middenkust in andere werkingsgebieden kunt
u terecht op www.uitpas.be en www.uitinvlaanderen.be.
UiTPAS is uitsluitend bestemd voor persoonlijk gebruik. U dient UiTPAS in al haar onderdelen te
gebruiken als een voorzichtig en redelijk persoon. Het is verboden UiTPAS te gebruiken op een
oneigenlijke manier, voor een onrechtmatig doel of op een wijze die in strijd is met de
gebruiksvoorwaarden of andere wettelijke bepalingen van toepassing op UiTPAS.
Inschrijven op meerdere lokale UiTPAS-programma’s
Punten sparen en (indien ook voor andere regio’s aangeboden door de aanbieder) voordelen
opnemen, kan je bij elke stad, gemeente of regio die aangesloten is bij UiTPAS. Bij sommige steden,
gemeenten of regio’s die eveneens aangesloten zijn op het UiTPAS-programma kunt u aanvullend een
lokale UiTPAS kopen of uw UiTPAS Middenkust upgraden zodat u ook van hun specifieke lokale
welkomstvoordelen kunt genieten. Voor een volledig overzicht van partners die zo’n aanvullende
aankoop of upgrade toelaten, kunt u terecht op www.uitpas.be en www.uitinvlaanderen.be. Bij
aankoop van een extra UiTPAS of upgrade van uw UiTPAS Middenkust aanvaardt u ook de specifieke
lokale gebruiksvoorwaarden.
Iedereen kan zich laten registreren voor UiTPAS Middenkust. Enkel inwoners van de steden en
gemeenten binnen UiTPAS-regio Middenkust kunnen onder bepaalde voorwaarden een UiTPAS met
kansentarief bekomen.
Voor uw inschrijving als nieuwe eigenaar van een UiTPAS Middenkust wendt u zich tot één van de
verkoopbalies in de deelnemende steden en gemeenten van UiTPAS Middenkust. Een overzicht van de
verkooppunten kunt u terugvinden op www.uitpasmiddenkust.be. Om uw UiTPAS Middenkust te
registreren in het UiTPAS-systeem is een e-iD (elektronisch identiteitskaart) wenselijk, maar niet
noodzakelijk. Voor praktische doeleinden vragen we u ook een e-mailadres en/of telefoonnummer op
te geven, maar ook dit is facultatief en niet verplicht. Een UiTPAS Middenkust is levenslang geldig en
dus onbeperkt geldig in de tijd.
Beschikt u over een kansenstatuut, dan dient u bij registratie van uw UiTPAS Middenkust zelf te melden
dat u recht hebt op sociale reductietarieven. Een volledig overzicht van de registratieplaatsen van de
deelnemende steden en gemeenten waar u een UiTPAS met kansentarief kunt aanvragen is terug te
vinden op www.uitpasmiddenkust.be.
De aanvrager verklaart meerderjarig te zijn of, indien minderjarig, te handelen met toestemming van
of in aanwezigheid van een ouder of wettelijk verantwoordelijke. In geval de UiTPAS Middenkust wordt
aangevraagd door een instelling (bijvoorbeeld een onderwijsinstelling) voor rekening van de
eigenlijke kaarthouders, garandeert de instelling dat alle nodige toestemmingen voor een dergelijke
aanvraag zijn bekomen.
Na ontvangst van uw UiTPAS Middenkust kunt u als pashouder onmiddellijk deelnemen. U ontvangt de
welkomstvoordelen van UiTPAS Middenkust en spaart bij participatie aan activiteiten meteen punten
voor omruilvoordelen. Als pashouder bent u persoonlijk verantwoordelijk voor het gebruik van uw
UiTPAS Middenkust. Vergeet u bij deelname aan een activiteit een punt te sparen, dan kunt u hier
achteraf geen compensatie voor ontvangen. Het tijdig opnemen van voordelen valt ook onder uw
eigen verantwoordelijkheid. Houders van een UiTPAS met kansentarief moeten zich bovendien met
hun UiTPAS aanmelden bij de organisator om het kansentarief te ontvangen.
Wie een UiTPAS Middenkust aanvraagt betaalt 5 euro. Pashouders met recht op kansentarief betalen
1 euro. Voor kinderen en jongeren tot 26 jaar is een UiTPAS Middenkust gratis.
Online registratie
U kunt uw UiTPAS Middenkust ook online registreren via de website www.uitpas.be/uitid-registreren-
stap1. Bij deze digitale registratie wordt een persoonlijk profiel, een zogenaamd UiTiD, aangemaakt.
Aan uw persoonlijk UiTiD worden dan alle geregistreerde gegevens voor uw UiTPAS Middenkust (naam,
voornaam, geboortedatum, adres en eventuele contactgegevens) gekoppeld. Voor het gebruik van
UiTiD verwijzen we naar de UiTiD Gebruiksvoorwaarden2 en UiTiD Privacyverklaring3.
U bent als pashouder verantwoordelijk voor de bewaring van uw UiTPAS-kaart. Indien de UiTPAS-kaart
van de pashouder defect blijkt, zonder dat deze werd beschadigd door onzorgvuldige bewaring,
incorrect gebruik of andere externe factoren, kan de pashouder de defecte UiTPAS-kaart gratis
inwisselen voor een nieuwe UiTPAS Middenkust. De pashouder kan in dat geval verder deelnemen aan
het spaarprogramma, met behoud van het opgebouwde profiel en puntensaldo. Nieuwe
welkomstvoordelen zal de pashouder echter niet ontvangen.
U bent als pashouder verantwoordelijk voor de bewaring van uw UiTPAS-kaart. Bij beschadiging
kunnen de steden en gemeenten van UiTPAS Middenkust niet aansprakelijk worden gesteld. Het is altijd
mogelijk een nieuwe UITPAS-kaart aan te vragen via een verkoopbalie. Na betaling voor de nieuwe
UiTPAS-kaart kan de pashouder verder deelnemen aan het spaarprogramma, met behoud van het
opgebouwde profiel en puntensaldo. Nieuwe welkomstvoordelen zal de pashouder echter niet
ontvangen.
Verlies of diefstal van een UiTPAS Middenkust moet zo snel mogelijk door de pashouder worden
aangegeven bij een verkoopbalie. Zolang de pashouder geen melding maakt van verlies of diefstal,
blijft de pashouder verantwoordelijk voor eventueel misbruik door derden. In voorkomend geval zal de
pashouder de betreffende vrijetijdsorganisatoren dienen te vergoeden voor eventueel geleden
schade.
Na aangifte van verlies of diefstal, wordt de kaart meteen geblokkeerd. Het is altijd mogelijk een nieuwe
pas aan te vragen via een verkoopbalie. Na betaling van deze nieuwe pas (2,00 euro administratieve
kost) kan de pashouder verder deelnemen aan het spaarprogramma, met behoud van het
opgebouwde profiel en puntensaldo. Nieuwe welkomstvoordelen zal de pashouder echter niet
ontvangen.
publiq vzw en de steden en gemeenten van UiTPAS Middenkust stellen alles in het werk om de
beschikbaarheid van het UiTPAS-systeem zo optimaal mogelijk te garanderen. Indien zich ondanks
alle inspanningen toch problemen zouden voordoen, wordt dit beschouwd als overmacht. Noch publiq
vzw, noch de steden en gemeenten van UiTPAS Middenkust kunnen aansprakelijk worden gesteld voor
eventueel geleden schade. Indien u geen gebruik kon maken van uw UiTPAS Middenkust wegens de
onbeschikbaarheid van het systeem, kunt u dit steeds melden bij UiTPAS Middenkust via
info@uitpasmiddenkust.be, 059/25 82 38. Dit wordt bijzonder op prijs gesteld en alles zal in het werk
worden gesteld om dit euvel te verhelpen.
Indien u naar aanleiding van fouten of onregelmatigheden een formele klacht wil indienen, richt u een
aangetekend schrijven aan: publiq vzw, Sint-Henegouwenkaai 41 - 43, 1080 Molenbeek. Klachten
worden binnen 7 werkdagen na ontvangst van het aangetekend schrijven behandeld. Antwoorden
worden verstuurd per brief of per e-mail.
Als pashouder dient u zelf na te gaan of alle persoonsgegevens van uw account accuraat zijn. Wijzigingen dienen aangegeven te worden bij een verkoopbalie.
Sommige mensen komen in aanmerking voor een UiTPAS Middenkust met kansentarief. Hiervoor
moeten ze voldoen aan een aantal voorwaarden (cumulatief):
• Gedomicilieerd zijn in één van de deelnemende steden en gemeenten zoals vastgelegd in de
regionale samenwerkingsovereenkomst;
• En één van volgende attesten kunnen voorleggen:
o Attest verhoogde tegemoetkoming (ziekenfonds)
o Attest leefloon of equivalent leefloon (OCMW)
o Attest budgetbegeleiding (CAW) of budgetbeheer (OCMW)
o Attest schuldbemiddeling of collectieve schuldenregeling (OCMW of advocaat)
o Attest ambulante begeleiding binnen de integrale jeugdhulp (bijv.
contextbegeleiding, begeleid zelfstandig wonen, dagcentrum…)
o Attest inkomensgarantie voor ouderen (Federale Pensioendienst))
o Attest inkomsenvervangende tegemoetkoming voor personen met een handicap
(FOD Sociale Zekerheid)
o Attest dringende medische hulpverlening (OCMW)
o Attest materiële opvang (Fedasil, Caritas)
Kan de persoon geen van bovenstaande attesten voorleggen? Dan wordt aan de hand van
het meest recente aanslagbiljet van de personenbelasting gekeken of het belastbaar
inkomen onder de inkomensgrenzen voor verhoogde tegemoetkoming van het Rijksinstituut
voor Ziekte- en Invaliditeitsverzekering (RIZIV) valt.
Ook inwonende gezinsleden die ten laste zijn van de rechthebbende hebben recht op een UiTPAS
Middenkust met kansentarief.
De voorwaarden voor het verkrijgen van het kansenstatuut en de jaarlijkse herziening ervan worden
vastgelegd door de steden en gemeenten van UiTPAS Middenkust. Dit statuut wordt jaarlijks herzien.
Wanneer het kansentarief van de pashouder niet automatisch wordt verlengd bij de jaarlijkse controle,
wordt het kansenstatuut niet onmiddellijk stopgezet. Er wordt in een overgangsperiode van één
maand voorzien. Dit moet de pashouder de tijd geven om zich uit eigen beweging aan te melden bij
een verkoopbalie om op vertoon van de nodige bewijsmiddelen de UiTPAS Middenkust met
kansentarief te verlengen. De pashouder wordt schriftelijk per brief of per e-mail op de hoogte
gebracht van het feit dat het kansentarief niet automatisch werd verlengd. Ook voor de hernieuwing
van het statuut kunnen bewijsdocumenten worden gevraagd.
Pleegkinderen, -jongeren en -gasten die zich in een systeem van perspectiefzoekende of
perspectiefbiedende pleegzorg bevinden in een pleeggezin dat adres houdt in een deelnemende stad
of gemeenten binnen UiTPAS-regio Middenkust, hebben eveneens recht op een UiTPAS met
kansentarief. De steden en gemeenten van UiTPAS Middenkust werken hiervoor samen met Pleegzorg
West-Vlaanderen. Die laatste fungeert als baliehouder en controleert (jaarlijks) welke pleegkinderen,
-jongeren en -gasten aan de voorwaarden voldoen en maakt desgevallend UiTPAS Middenkust-
kaarten aan of blokkeert deze indien nodig.
Indien u verhuist naar een andere gemeente, kunt u blijvend punten sparen en omruilen in de UiTPAS-
regio Middenkust en elke ander UiTPAS-stad of -regio. Indien u in aanmerking komt voor een UiTPAS
met kansentarief, dan vervalt dit recht bij verhuizing naar een gemeente buiten de steden en
gemeenten van UiTPAS Middenkust. Eventueel misbruik kan op u worden verhaald.
U kunt uit eigen beweging uw registratie bij UiTPAS Middenkust stopzetten door uw kaart te
deactiveren. Hiervoor wendt u zich tot publiq vzw via info@UiTPAS.be. Uw account wordt gedeactiveerd
binnen de vijf werkdagen na ontvangst van uw bericht. Na stopzetting van uw account heeft u geen
toegang meer tot het UiTPAS-programma. In dat geval worden al uw persoonsgegevens en
gespaarde punten definitief verwijderd. Gegevens over de acties die u met uw pasje hebt verricht
(zoals bijvoorbeeld punten sparen of inruilen) worden enkel anoniem bijgehouden voor statistische
doeleinden.
Indien u zich als pashouder heeft uitgeschreven, kunt u zich achteraf nog altijd opnieuw laten
registreren voor deelname aan het UiTPAS-programma. In dat geval moet u een nieuwe UiTPAS-kaart
aanschaffen en zich opnieuw aanmelden bij een verkoopbalie van een UiTPAS-stad, -gemeente, -
regio of andere partner. U ontvangt het welkomstpakket en kunt opnieuw punten sparen en omruilen.
De voorheen gespaarde punten kunnen niet worden overgezet op het nieuwe account.
Als pashouder verbindt u zich ertoe dat alle persoonsgegevens die u laat registreren correct en
nauwkeurig zijn.
Uw UiTPAS Middenkust mag niet worden uitgeleend. Punten sparen en omruilen is enkel mogelijk met
de eigen UiTPAS-kaart. Deze bepalingen gelden ook voor toekenning van eventuele reductietarieven
voor mensen met een UiTPAS met kansentarief. Met het oog op controle kan een identiteitsbewijs
worden gevraagd aan de pashouder.
Om eventueel verdacht gebruik van UiTPAS Middenkust te detecteren (bijvoorbeeld bij onredelijk
aantal gespaarde punten of toegekende kortingen, herhaalde aanschaf van nieuwe passen…) worden
regelmatig steekproeven gehouden. Bij vaststelling van fraude kunnen publiq vzw of de steden en
gemeenten van UiTPAS Middenkust op elk ogenblik de UiTPAS-kaart blokkeren. De pashouder wordt
hiervan op de hoogte gesteld via (elektronische) briefwisseling of door mondelinge toelichting.
Een UiTPAS schorsen gebeurt bij:
Bij fraudegevallen wordt een onderzoeksprocedure gestart. De besluitvorming mag niet gelieerd zijn
aan het wangedrag van de pashouder en beperkt zich tot het oneigenlijk gebruik van de UiTPAS aan
kansentarief. De besluitvorming rond het kansentarief blijft dan bij het gemeentebestuur. De rol van
publiq vzw beperkt zich tot het delen met derden van de persoonlijke gegevens van de betrokken
pashouder(s) naarmate de GDPR het toelaat.
Bij bevestiging van frauduleus gedrag wordt de UiTPAS geblokkeerd binnen de regio van het
lidmaatschap en geschorst voor een termijn van drie maanden voor een eerste overtreding, zes
maanden voor een tweede overtreding, één jaar voor een zware of derde overtreding. Na de schorsing
kunt u automatisch opnieuw gebruik maken van je UiTPAS met kansentarief, indien u nog recht hebt
op het kansenstatuut. Het lokaal bestuur kan mogelijk een schadevergoeding eisen na het uitvoeren
van een onderzoek. Inmiddels behoudt de pashouder het recht om een UiTPAS zonder kansentarief
aan te kopen en zo te participeren in afwachting van het verlopen van de schorsing.
Alle tekst- en beeldelementen, benamingen en logo’s op www.UiTPAS.be, www.uitpasmiddenkust.be,
de lokale UiTPAS-websites met als format www.gemeente.be/uitpas of andere communicatiedragers
over UiTPAS kunnen beschermd zijn door intellectuele rechten, die toebehoren aan publiq vzw, de
steden en gemeenten van UiTPAS Middenkust of derden. Deze bepaling geldt ook voor de inhoud en
de structuur van de UiTPAS-diensten, de onderliggende database en alle andere bestanddelen van
het UiTPAS-systeem. Het is verboden informatie zonder schriftelijk akkoord op te slaan, te
reproduceren, te wijzigen, openbaar te maken, gratis of tegen betaling te distribueren of te verzenden
op een wijze die indruist tegen de intellectuele eigendomsrechten.
Publiq vzw en de deelnemende gemeenten aan UiTPAS Middenkust hebben met diverse technische
leveranciers overeenkomsten afgesloten met het oog op een optimale beschikbaarheid van het
UiTPAS-systeem. Indien het UiTPAS-systeem ondanks alle geleverde inspanningen toch
onbeschikbaar zou zijn, kunnen Publiq vzw, de steden en gemeenten van UiTPAS Middenkust of
vrijetijdsorganisatoren die UiTPAS accepteren niet aansprakelijk worden gesteld voor eventueel
geleden schade. Voor zover de wet het toelaat, kunnen publiq vzw, de deelnemende steden en
gemeenten van UiTPAS Middenkust en vrijetijdsorganisaties die UiTPAS accepteren niet aansprakelijk
worden gesteld voor enige rechtstreekse of onrechtstreekse, materiële of immateriële schade die
voortvloeit uit het gebruik van UiTPAS.
Deze bepaling is eveneens van toepassing op schade zoals winstderving, inkomstenverlies,
onderbreking van de activiteiten, verlies of beschadiging van gegevens, morele schade, imagoverlies,
frustratieschade of verlies van opportuniteiten. Elke eventuele aansprakelijkheid voor schade die niet
door deze voorwaarden wordt uitgesloten, beperkt zich tot de vergoeding van een werkelijk geleden
financieel verlies dat behoorlijk wordt bewezen.
Publiq vzw en de steden en gemeenten van UiTPAS Middenkust zijn niet verantwoordelijk voor de
organisatie van de vrijetijdsactiviteiten bij externe UiTPAS-organisatoren waar pashouders bij
deelname punten kunnen sparen of andere voordelen kunnen genieten. De organisatie van deze
activiteiten gaat uit van lokale vrijetijdsorganisatoren die UiTPAS Middenkust accepteren als spaar-
en voordeelkaart. Deze organisatoren staan daarbij in voor de toekenning van punten, voordelen of
reductietarieven voor mensen met een UiTPAS Middenkust met kansentarief. Publiq vzw en de steden
en gemeenten van UiTPAS Middenkust kunnen niet aansprakelijk worden gesteld bij eventuele
klachten of vorderingen van pashouders op grond van onjuiste punten berekeningen of andere fouten
voor rekening van deze lokale partners. Deze lokale partners zijn hoofdelijk aansprakelijk in geval van
een foutieve puntenberekening of bij enige andere fout die hen en/of hun medewerkers kan worden
toegerekend.
De pashouder is persoonlijk en hoofdelijk aansprakelijk voor de naleving van deze algemene
voorwaarden. De pashouder vrijwaart Publiq vzw en de stad en gemeenten van UiTPAS Middenkust
dan ook tegen alle klachten of vorderingen van derden die voortvloeien uit ongeoorloofd, onwettig of
onrechtmatig gebruik van UiTPAS Middenkust.
Het gebruik van UiTPAS Middenkust is onderworpen aan het Belgisch recht. Behoudens indien door
dwingende regelgeving anders bepaald, zijn bij geschillen omtrent gebruik en diensten van UiTPAS
Middenkust uitsluitend de hoven en rechtbanken van Brussel bevoegd om over dergelijk geschil te
oordelen.
In geval van geschillen met derden verbindt u zich ertoe om publiq vzw te vrijwaren van alle
aanspraken en schadevergoedingen, actuele en toekomstige, van om het even welke aard ook
(voorzienbare en onvoorziene, gekende en ongekende), die voortvloeien uit of in verband staan met
geschillen.
1 De actuele versie van de algemene gebruiksvoorwaarden is consulteerbaar via www.UiTPAS.be.
2 https://www.uitid.be/uitid/gebruiksvoorwaarden.html
3 http://www.uitid.be/uitid/privacyverklaring.html
In de UiTPAS-app zitten alle voordelen van je UiTPAS handig bij elkaar - van punten sparen tot omruilen. Je fysieke kaart? Die hoef je niet meer op zak te hebben.