Heb je een smartphone, maar weet je niet goed hoe alles werkt? In deze laagdrempelige driedelige cursus leer je stap voor stap de basis van het smartphonegebruik. We bekijken onder andere hoe je belt, berichten verstuurt, foto's maakt, apps gebruikt en veilig surft op het internet. Er is volop ruimte om vragen te stellen en op je eigen tempo te oefenen.
Een ideale cursus voor wie meer vertrouwen wil krijgen in het gebruik van zijn of haar smartphone. De lessen gaan door op 18 en 25 september en 2 oktober, telkens om 14 uur.
Heb je nog geen smartphone maar ben je nieuwsgierig? Zeker ook welkom!
Wil je een smartphone aankopen voor je naar de cursus komt? Nigel kan je adviseren tijdens de openingsuren van het Digipunt op woensdagnamiddag van 14 tot 17 uur in LDC Biezenbilk.